Serwis IT
Wykonujemy usługi informatyczne dla pomiotów leczniczych, takich jak szpitale, przychodnie i praktyki, które posiadają kontrakt z NFZ, jak również dla przychodni i gabinetów prywatnych.
Wdrażamy oprogramowanie medyczne i dodatkowe, instalujemy sprzęt komputerowy, dostarczamy Internet, chmurę, nadzorujemy systemy IT.
Obsługujemy każdy rodzaj świadczeń zdrowotnych
Obsługujemy następujące rodzaje świadczeń zdrowotnych: Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna (AOS), Ambulatoryjne Świadczenia Diagnostyczne Kosztochłonne (ASDK), Rehabilitacja Lecznicza (REH), Profilaktyczne Programy Zdrowotne (PRO), Opieka Psychiatryczna i Leczenie Uzależnień (PSY), Leczenie Szpitalne (SZP), Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ), Leczenie Stomatologiczne (STM), Świadczenia Pielęgnacyjne i Opiekuńcze (SPO), Opieka Paliatywna i Hospicyjna (OPH), Zapotrzebowanie w Wyroby Medyczne (ZPO).
Dostarczamy systemy IT: Szpitalny System Informatyczny (HIS), Laboratoryjny System Informatyczny (LIS), Radiologiczny System Informatyczny (RIS), wiodących producentów KAMSOFT, GABOS, ASSECO, drERYK, MEDIPORTA.
Zapewniamy kompleksową obsługę kontraktów zawartych z NFZ, przygotowujemy pełną ofertę do NFZ. Pomagamy wprowadzić politykę bezpieczeństwa, wszelkie prawem wymagane procedury i instrukcje ochrony danych osobowych, w tym danych szczególnych (wrażliwych).
Czym się zajmujemy?
- nadzór, administracja sieci komputerowej, serwerów, baz danych, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego (skanery, drukarki, kopiarki), w tym zgłaszanie incydentów informatycznych
- nadzór i administracja systemów backupu danych
- elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie baz danych
- cykliczne odtwarzanie stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, wraz z utworzeniem protokołu odtworzenia
- awaryjne odtwarzanie stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych
- usuwanie zgłoszonych usterek i awarii dla sieci informatycznej, systemów serwerowych, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego (skanery, drukarki, kopiarki)
- współpraca w aktualizacji procedur bezpieczeństwa
- kontrola bezpieczeństwa sieci komputerowej
- analiza wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian w użytkowanych systemach informatycznych
- Infolinia oraz HelpDesk
- serwis oprogramowania: HIS, LIS, RIS, ERP, e-usługi, systemy sprzedażowe
Partner