Serwis IT

Chciałbyś pracować na szybkim i niezawodnym sprzęcie? A może martwi cię niska jakość aplikacji gabinetowej?

Wykonujemy usługi informatyczne dla pomiotów leczniczych, takich jak szpitale, przychodnie i praktyki, które posiadają kontrakt z NFZ, jak również dla przychodni i gabinetów prywatnych.

Wdrażamy oprogramowanie medyczne i dodatkowe, instalujemy sprzęt komputerowy, dostarczamy Internet, chmurę, nadzorujemy systemy IT.

Obsługujemy każdy rodzaj świadczeń zdrowotnych

Obsługujemy następujące rodzaje świadczeń zdrowotnych: Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna (AOS),  Ambulatoryjne Świadczenia Diagnostyczne Kosztochłonne (ASDK), Rehabilitacja Lecznicza (REH), Profilaktyczne Programy Zdrowotne (PRO), Opieka Psychiatryczna i Leczenie Uzależnień (PSY), Leczenie Szpitalne (SZP), Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ), Leczenie Stomatologiczne (STM), Świadczenia Pielęgnacyjne i Opiekuńcze (SPO), Opieka Paliatywna i Hospicyjna (OPH), Zapotrzebowanie w Wyroby Medyczne (ZPO).

Dostarczamy systemy IT: Szpitalny System Informatyczny (HIS), Laboratoryjny System Informatyczny (LIS), Radiologiczny System Informatyczny (RIS), wiodących producentów KAMSOFT, GABOS, ASSECO, drERYK, MEDIPORTA.

Zapewniamy kompleksową obsługę kontraktów zawartych z NFZ, przygotowujemy pełną ofertę do NFZ. Pomagamy wprowadzić politykę bezpieczeństwa, wszelkie prawem wymagane procedury i instrukcje ochrony danych osobowych, w tym danych szczególnych (wrażliwych).

Czym się zajmujemy?

  • nadzór, administracja sieci komputerowej, serwerów, baz danych, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego (skanery, drukarki, kopiarki), w tym zgłaszanie incydentów informatycznych
  • nadzór i administracja systemów backupu danych
  • elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie baz danych
  • cykliczne odtwarzanie stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, wraz z utworzeniem protokołu odtworzenia
  • awaryjne odtwarzanie stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych
  • usuwanie zgłoszonych usterek i awarii dla sieci informatycznej, systemów serwerowych, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego (skanery, drukarki, kopiarki)
  • współpraca w aktualizacji procedur bezpieczeństwa
  • kontrola bezpieczeństwa sieci komputerowej
  • analiza wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian w użytkowanych systemach informatycznych
  • Infolinia oraz HelpDesk
  • serwis oprogramowania: HIS, LIS, RIS, ERP, e-usługi, systemy sprzedażowe

Partner

Support 4 Health Sp. z o.o.
ul. Kosińskiego 17B/1
78-400 Szczecinek
Wyślij zapytanie
info@support4health.pl
Infolinia
55 615 20 10